Audyt IT

sys telinfo 03 2Chcesz sprawdzić w jakim stanie jest Twoja infrastruktura IT?

Pod pojęciem audytu należy rozumieć nic innego, jak kontrolę zastanego stanu infrastruktury IT pod kątem możliwości wskazania nieprawidłowości. Służy to przede wszystkim porównaniu stanu rzeczywistego ze stanem oczekiwanym lub zalecanym. Co więcej, dobrze przeprowadzony audyt, pozwala zoptymalizować zasoby sprzętowe oraz umożliwia szybsze reagowania w sytuacjach awaryjnych.

Czytaj więcej...

Migracja do Linux

linux gnuJeśli koszty oprogramowanie są dla Ciebie zbyt wysokie, a profil Twojej działalności na to pozwoli, przygotujemy, a następnie wdrożymy plan migracji Twojej firmy na oprogramowanie OpenSource, które pozwoli znacznie zredukować koszty oprogramowania.

Dlaczego warto korzystać z Linuxa:

Jest darmowy - W przeciwieństwie do komercyjnego, płatnego systemu operacyjnego,

Czytaj więcej...

Biura Wirtualne

biura wirtualneTanie zaplecze biurowe

Świadczymy usługi dla małych i mikroprzedsiębiorstw, wspomagając je zapleczem biurowym, potrzebnym do prowadzenia działalności, w cenach na które mogą sobie pozwolić. Dzięki korzystaniu z gotowych i sprawdzonych rozwiązać ze świata OpenSource jest to możliwe.

Czytaj więcej...

Strony Internetowe

strony internetoweStworzymy dla Ciebie Twoją stronę internetową dzięki czemu Twoja firma lub działalność nie będzie już anonimowa w Internecie.

Nie musisz się zastanawiać na tym czym jest domena czy hosting. Wspólnie z naszym konsultantem w trakcie spotkania (spotkanie może być wirtualne - musisz mieć tylko dostęp do komputera z Internetem) ustalicie oczekiwania wobec wyglądu i funkcjonalności, następnie na tej podstawie zostaną zaprezentowane projekty do wyboru.

Czytaj więcej...

Centrale Telefoniczne VoIP

tel grandstreamKoszty central telefonicznych potrafią przyprawić o ból głowy. Rozwijane od 1999 roku oprogramowanie Asterisk, jest w stanie zastąpić dowolną centralę telefoniczną, a dodatkowo umożliwia korzystanie ze wszystkich możliwych funkcji często dostępnych tylko w najdroższych wersjach sprzętowych central telefonicznych.

Czytaj więcej...

Zdalne wsparcie IT

zdalne wsparcieRozwiązanie dla Ciebie...

Nie chcesz zatrudniać informatyków, ale używasz sprzętu/oprogramowania, który wymaga wsparcia/utrzymania oraz opieki? Zdalne wsparcie jest rozwiązaniem dla Ciebie. Pracownik, potrzebujący wsparcia, przez specjalny system ticketowy lub połączenie telefoniczne zgłasza zapotrzebowanie na pomoc.

Czytaj więcej...