Centrale Telefoniczne VoIP

 

tel grandstreamKoszty central telefonicznych potrafią przyprawić o ból głowy. Rozwijane od 1999 roku oprogramowanie Asterisk, jest w stanie zastąpić dowolną centralę telefoniczną, a dodatkowo umożliwia korzystanie ze wszystkich możliwych funkcji często dostępnych tylko w najdroższych wersjach sprzętowych central telefonicznych.

  • bezpłatne połączenia między oddziałami firmy,
  • dowolna ilość numerów wewnętrznych,
  • połączenia konferencyjne,
  • zaawansowane IVR,
  • CallCenter (Kolejki),
  • Callback (oddzwanianie),
  • systemy billingowe.

To tylko wierzchołek góry lodowej jeśli chodzi o możliwości Asterisk'a.  Skalowność systemu jest imponująca, od działania na prostym routerze za 200zł do obsługi małego biura do rozproszonych wieloserwerowych instalacji obsługujących wielkie korporacja i setki oddziałów. Twoja firma rośnie? Asterisk rośnie z Tobą bez konieczności wymiany drogich central.